Mikrostránka a jej vplyv na Váš hlavný web

  • Ján Paško
  • 1. July 2014 9:38

V poslednom čase v online marketingu  naberajú na popularite mikrostránky. Na Slovenku ešte nie je táto stratégia rozšírená ako v zahraničí, ale prináša skvelé výsledky. Mikrostánkou viete propagovať Vaše produkty alebo služby pre ktoré  je menší priestor na hlavnom webe. Mikrostránka má úzke obsahové zameranie. Mikrostránka má  za cieľ privádzať pravidelnú návštevnosť na Váš hlavný web, získavať kvalitné spätné odkazy a na špecifické kľúčové slová sa umiestňovať na popredných pozíciach vo vyhľadávačoch.

mikro 2

Hlavné parametre mikrostránky

  • Odlišnosť od konkurencie – Mikrostránka ponúka priestor ako sa odlšiť od konkurencie a zacieliť pozornosť na špecifických zákazníkov.
  • Ľahká administrácia – Mikrostránka môže byť doplnená o administračné rozhranie, ktorého použitie zvládne aj menej skúsený používateľ.
  • Prevádzkovanie na samostatnej internetovej doméne – Názov produktu alebo služby je zahrnutý v názve domény čo má väčšiu silu pre vyhľadávače

 

Mikrostránka môže pôsobiť ako doplnkok Vašej hlavnej webovej stránky, ktorá obsahuje oveľa väčšie množstvo  informácií.  Mikrostránkou si zabezpečíte pravidelnú návštevnosť, kvalitné spätné odkazy a získate priestor pre propagáciu Vašich výrobkov alebo služieb. Mikrostránky majú  veľký prínos pre  Vašich návštěvníkov ,pretože se venujú  konkrétnej problematike.

Ak premýšlate nad tvorbou mikrostránky odporúčame spoločnosť NajReklama.

Comments are closed.