V súčasnej dobe mnohí majitelia stránok a obchodníci neprikladajú dôraz emailovej komunikácii so svojimi aktuálnymi a potenciálnymi zákazníkmi. V dnešných časoch práve e-mail marketing je jeden z hlavných nástrojov pomocou ktorého viete komunikovať s ľuďmi, ktorí prejavili záujem o to, čo ponúkate. Pre Väčšinu ľudí je písanie emailov časovo náročné . Je to obtiažne písať našim klientom, udržiavať s nimi vzťah a popritom robiť adekvátne svoju prácu.
Ako je to s Vami, písanie emailov Vás napĺňa, alebo skôr ubíja?
1. Email marketing – cielenie
S email marketingom ľahko vyberiete pre koho budú Vaše emaily určené. Je veľkou výhodou, že viete nastaviť Vašu mailovu korešpondenciu na Vašu cieľovú skupinu. Ak, budete mať cieľovú skupinu, môžete spracovať e-maily, ktoré sú šité na mieru pre každého klienta.
2. Pomocou email marketingu budujete dlhodobý vzťah s Vašimi zákazníkmi
Nespamujte Vašich zákazníkov. Email je skvelý nástroj pre budovanie značky. Udržiavajte vzťah s Vašimi zákazníkmi a prinášajte im hodnotu.
S email marketingom ušetríte množstvo času, raz napíšete Váš email, rozvrhnete kedy ho budete odosielať a ostatné za Vás urobí softvér . V dnešnej dobe je to omnoho jednoduchšie ako v minulosti.
Využívajte svoj čas efektívne a začnite s email marketingom.